Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

luni, 28 februarie 2011

La mulţi ani de ziua femeii!

Am început postul mai repede decât trebuia de frica timpului...mâine voi avea o zi încărcată.
În 1 Martie, conform vechiului calendar...ar fi Anul Nou, când Primăvara învinge Iarna. Tradiţia s-a schimbat din secolul al XVIII-lea, data de 1 Martie a ajuns sărbătoarea Mărţisorului, un simbol al Primăverii.
Totuşi, eu de mic copil am fost învăţat că pe 1 Martie se sărbătoreşte, pe lângă Mărţişor, o sărbătoare mult mai importantă.....Ziua Femeii, iar eu rămân fidel învăţăturilor primite.
În aceste condiţii urez tuturor femeilor (de asemenea şi fetelor) un călduros
La Mulţi Ani!!!

6 comentarii:

  1. Dupa cum spui, bucuria venirii primaverii trebuie sa ne cuprinda pe toti dar din pacate anul acesta, singura senzatie ce ne cuprinde este cea de frig. Ma tem ca temperaturile scazute si conditiile atmosferice improprii vor ridica probleme in procesul de alegere a "babelor".
    De asemenea, tot din cauza frigului, s-a constata o crestere a importului de flori plasticate si martisoare confectionate din celuloid sau bechelita, cu care comerciantii se lauda ca ar fi confectionate manual (!?) si ca sunt placate cu aur sau argint (ma rog, suflate cu bronz).
    Pe mine personal ma ingrijoreaza incidenta comerciantilor de origine hindusa si "carenta" lor in segmentul industriei de burlane, a lipitului de oale sau managementul protectiei mediului (colectare de fier vechi, material plastic, hartie si carton).
    Din pacate primavara nu a adus si scaderi de preturi la combustibili, metru cub de gaz sau apa, kW si, cel mai important, la alimentele de baza, care in zilele pe care le "supravietuim" aproape ca sunt delicatese (3 lei si ceva o pita de-un kil???? pai nu-i din aur! un kil de portocale mai ieftin decat unul de cartofi!? is crescuti pe luna? 4 lei o litra de lapte "semidegresat", cu 1,5 spre 0,1 % grasime? laptele de matca e mai ieftin! 6,5 ron un litru de ulei? din asta 70% e ulei de rapita obtinut la 2,6 lei/l). Oricum mult ravnitul anotimp a sosit si trebuie sa ne mobilizam sa strangem provizii ca primavara viitoare s-ar putea sa fie ultimavara. Sa cantam cu totii in cor acum:
    Vine, vine primavara,
    Se asterne-n toata tara.
    Floricele pe campii,
    Hai sa le-adunam, copii.

    Creste, creste iarba verde,
    Ciocirlia-n nori se pierde,
    Haideti s-ascultam, copii,
    Al ei cintec din campii.

    Paranoic? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Totuşi...8 Martie e Ziua Femeii/Mamei...

    Unde mi-e mărţişorul?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am stiu altfel....1 Martie Ziua Femeii si 8 Martie Ziua Mamei...pentru ca nu orice femeie e mama...

    RăspundețiȘtergere