Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

sâmbătă, 5 februarie 2011

Filă din Stresiune

Pentru a-ţi asigura note bune în sesiune e recomandat să ai anumite tehnici şi strategii de învăţare. Fiind o sesiune mai grea pentru mine, am abandonat metoda trezitului la 5 dimineaţa şi învăţat până pe la amiază şi am încercat să citesc toată ziua, dar cred că şi voi ştiţi cum e...când te pui să înveţi îţi trec atâtea lucruri prin cap, care le-ai putea face chiar în momentul acela, apoi îţi aduci aminte că trebuie să trimiţi un mail, pe urmă îţi faci un sandwich, pe urmă apare ceva interesant la tembelizor. Ajutorul mi-a venit din partea unei prietene care mi-a spus: "hai să învăţăm în sala de lectură a bibliotecii!". Având "găuri" printre cursuri ideea mi-a surâs, metode noi la timpuri noi. Zi de zi am fost şi eu prezent printre rafturile de cărţi studiind, completănd lipsurile din cursuri şi spunând că din semestrul viitor mă voi apuca mai repede, dar parcă aşa am zis şi anul trecut...
Ce-i drept, am trecut cu bine peste jumătatea mai grea a "Stresiunii", nu-s chiar în top, dar nici nu mă fac de ruşine.
Ideea e să îţi faci un program, iar al meu se bazează pe o vorba studenţească: "Pauzele lungi şi dese, cheia marilor succese"

6 comentarii:

  1. Cred că ai cel mai plăcut program din toţi studenţii care învaţă pentru sesiune!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. pai da, dar daca nu era diana, functiona sala de lectura degeaba:D

    RăspundețiȘtergere
  3. inevitabil, daca vrei iti zic si ce mananca si cand :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred că vreau să ştiu. Mai bine păstrează informaţiile astea pentru tine:-P

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuia sa incadrezi postul asta la meditatie la absoult.

    RăspundețiȘtergere