Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

marți, 8 februarie 2011

Formaţii de suflet (II)

La cererea insistentă a lui DaffYDuck am grăbit acest post. Îl plănuisem pe mai târziu, dar şi acum e un moment destul de bun.
Mi-a fost greu să aleg doar o piesă din repertoriul acestei formaţii, dar privind afară am zis: "e o melodie potrivită pentru azi!"
Cum spune şi Bon Jovi.......Have a nice day! :-)

5 comentarii:

  1. Ne-am sincronizat cu Bon Jovi. Şi tu"mergi" la concert?

    RăspundețiȘtergere
  2. in cazul in care e cu dedicatie, tin sa va multumesc! la ce repertoriu amplu v-am propus intr-un comentariu la postul precedent cu acelasi titlu, ati avea de unde sa ne incantati in fiecare dimineata cu cate un cantec placut.
    Apropos, stimate autor, nu stiu in ce masura va intereseaza subiectul dar ma intereseaza atitudinea dumneavoastra fata de genul folcloric pur, neprelucrat. nu ma refer aici la lautareala pe care o vedem la toate posturile tv, ci la muzica interpretata de ULTIMII rapsozi in viata, gen Grigore Lese, Tudor Gheorghe, Doina Lavric, Zamfira Muresan si altii. Din parerea dumneavoastra se poate dezvolta un topic de discutie suficient de interesant incat sa atraga vizitatori pe blog.
    Asteptam...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot sa spun ca aveti idei interesante, stimabile cititor. Poate ar trebui sa va faceti dumneavoastra un blog. Initiativa lansata e una promitatoare, ma voi gandi la ea. Grigore Lese si Tudor Gheorghe sunt artisti pe care ii admir si eu, ar fi interesant un post despre folclor si traditie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca incepe o discutie despre traditie devine de neatins si tema datinilor, care la noi, la romani este extrem de vasta. Ma tem ca ati supraincarca reteaua de internet sau nu v-ar ajunge un blog :). Dupa cum spuneati domnule Ciceu, ar fi intradevar interesant un post despre traditii, mai ales acum ca urmeaza o multime de evenimete care merita tratate sub acest aspect (vezi dragobetele, martisorul, babele, postul Pastelui etc). Banuiesc ca nu dispuneti de timp suficient ca sa initiati discutii, ca subiecte s-ar gasi ad libitum. Speram ca cel de-al II-lea semestru va va permite o activitate mai intensa pe blog.

    RăspundețiȘtergere