Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

miercuri, 1 decembrie 2010

Călătoria ca hobby

Cu oricâte persoane aş vorbi despre hobby-uri, nu cred că am întâlnit persoana care să îmi spună că nu îi place să călătorească. Suntem nişte firi foarte curioase şi dornice de tot ce e nou, dorim să explorăm locuri, să vedem, să experimentăm, să fotografiem. Şi mie îmi plac lucrurile enumerate anterior, dar cel mai interesant într-un oraş nou mi se pare necunoscutul. Să ştiu că defapt nu ştiu nimic despre acel loc şi să mă iau la pas să îl explorez, ceea ce am făcut şi în ultima excursie în Bucureşti. Evident n-am reuşit să îl străbat la pas, dar mi s-a părut interesant să mă plimb pe jos şi să nu cunosc nicio zonă, să aud accente diferite, să văd comportamente diferite. Oricum, n-am de gând să mă opresc aici...mai am multe planuri de excursii in ţară.
Aici apare curiozitatea mea, voi unde aţi vrea să călătoriţi? Poate în ţară? Poate în străinătate? Unde şi de ce? Ce vă atrage la acel loc?....şi uite cum curiozitate ne îndrumă să dezbatem un subiect...al naibii curiozitatea asta.

12 comentarii:

  1. nu toata lumea e curioasa sa viziteze. daca ai 40 ani, sotia te paraseste, ramai fara loc de munca iti vine doar sa bei fara oprire si sa nu mai iesi din casa niciodata, ce sa mai ai chef de vizitat? intelegi tu lucrul acesta?

    RăspundețiȘtergere
  2. si crezi ca e varianta cea mai buna pentru a uita sau scapa de problema? eu sunt de parere ca daca tot vrei sa treci peste, mergi intr-o excursie, departe de locurile pline de amintiri. Chiar daca asta inseamna sa mergi undeva la tara. Nu cred ca bautura e o solutie:)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu-s in situatia respectiva, dar toti care patesc asta, sfarsesc in modul descris de mine. deci daca toti oamenii apeleaza la alcool ca fiind solutia buna, mi se pare ca atunci asa este. nu cred ca esti in stare sa conrazici opiniile oamenilor care au ajuns in situatia respectiva

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm hm interesant :P sunt multe locuri frumoase, fiecare are ceva aparte ... mie mi-ar place sa vad Egiptul,in special ... mi se pare foarte ciudat? interesant!ceva care nu intalnesti la orice pas :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu inseamna ca daca toata lumea face asa e si corect, nu crezi asta? Trebuie sa incercam ceea ce ni se pare noua ca e bine...nu ceea ce e general...incredere in gandirea proprie

    RăspundețiȘtergere
  6. Egipt? chiar un loc uimitor...si eu mi-as dori sa ajung pe acolo

    RăspundețiȘtergere
  7. Daaaa :D Egipt....sau Peru:> sau:-? :)) ah! As vzita toata planeta si centrul pamantului....As merge si pe Luna si Marte 8-> eh......

    RăspundețiȘtergere
  8. eu as vrea sa calatoresc in romania :))
    n-am fost acasa de doi ani...
    mi-ar placea asa un loc gen tara motilor sau bucegi, sa vad sfinxu', sa ma incarc cu energie pozitiva. as calatori o viata intreaga pe taramul stramosilor mei: dacii.
    iar daca ar fi in alta tara, as vrea in egipt, machu pichu sau in china undeva pe un munte la un templu shaolin, sa fac yoga si sa ating nirvana, sa traversez in alte dimensiuni.
    ce poate fi mai frumos de atat???

    misto articol, vere!
    cand la si tu un comment la mine?
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravo Sebi, sunt mandru ca te cunosc!

    RăspundețiȘtergere
  10. eu consider calatoria ca fiind cel mai bun un mod de a cunoaste alti oameni, alte culturi, alte traditii, obiceiuri, mentalitati decat sa calatoresc doar pentru a vedea obiecte, vestigii, monumente - unele iti insufla respect, alte frica, altele te amuza insa toate sunt "reci", fara viata -; trebuie sa recunosc totusi ca imi place si ideea de calator cu scop turistic, dar mai mult calatoria ca om in cunoasterea de alti oameni

    RăspundețiȘtergere
  11. ador sa calatoresc! traiesc prin asa ceva. eu si prietenul meu profitam de fiecare 2-3 zile libere pt a calatori. rucsacii sunt mereu pregatiti pt drum lung sau scurt. modul nostru de a calatori este de cel mai multe ori cu autostopul (in f multe tari din europa e gratis), daca este vara luam cortul cu noi, daca e iarna "apelam" la couch surfing. avem o butelie mica pt gatit, pe care o luam cu noi. modalitatea de a calatori sau banii nu prezinta, deci, obstacole pt noi. uneori, din spirit de aventura , nici destinatia nu ne o stabilim; ne lasam doar purtati de masinile in care urcam, pana ajungem "undeva". asa am vizitat, de ex, Praga. am multe experiente petrecute prin calatorii, pe care am sa scriu candva sub forma unui jurnal.

    RăspundețiȘtergere
  12. Totdeauna mi-am dorit să fac și eu asta. Autostopul mi se pare cel mai original mod de a călătorii. Pe lângă faptul că vezi mai multe locuri decât ai merge cu mașina sau cu trenul, în felul acesta ai ocazia să socializezi cu oameni care vin din diferite medii, cu mentalități diferite. Așa reușești întradevâr să cunoști o țară!
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere