Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

luni, 22 noiembrie 2010

20

Inițial vroiam să scriu un post mai lung despre vârstă și cât de importantă e perioada aceasta din viață. Cum urmează să luăm tot felul de decizii importante pentru viitor, cum viața noastră în continuă schimbare ia o alură din ce în ce mai serioasă, dar mă rezum la ceva mai simplu: La mulți ani mie și prefix nou fericit!!!

5 comentarii:

  1. desi iti scriu dupa aproape o luna de la data cand ai "intrat" in categoria noastra(cei cu prefixul 2 :)) ) iti urez multa sanatate si fericire; sa faci intotdeauna doar ceea ce iti doresti si sa traiesti mai mult ca mine(cam cu o luna :)) )

    RăspundețiȘtergere