Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

marți, 2 noiembrie 2010

Timpul

Stând puțin pe gânduri și planificându-mi ziua, dimineață când m-am trezit, mi-am dat seama că m-am înhămat la prea multe lucruri. Am atâtea planuri, lucruri care doresc să le fac, lucruri care poate în trecut mi se păreau nesemnificative iar acum mă preocupă...lucruri care simt că îmi scapă de sub control și termenul limită se apropie, lucruri care nu-mi permit să le fac acum.
Aș putea da vina pe timp...trece prea repede și nu ma așteaptă, dar timpul n-are nicio vină...eu sunt vinovat, suntem administratorii propriului timp, îmi spunea cineva, și se pare că sunt un prost administrator al timpului meu. Sunt în mijlocul studenției....acum e timpul să fac de toate...
Aici vin întrebările mele către voi: Cât de buni administratori ai propriului timp sunteți? Reușiți să faceți tot ce vă propuneți în timpul dat? Cum știti dacă ați luat mai mult decât puteți duce?

7 comentarii:

  1. da seby asa este, dar depinde fiecare, eu imi pun in plan sa nu imi fac planuri, nu-mi prea iese dar totusi incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da e adevarat timpul trece repede dar nu tot timpul ci doar atunci cand suntem prea ocupati si pierdem notiunea timpului...atunci trece timpul repede,in rest nu

    RăspundețiȘtergere
  3. da surioara, ai dreptate...dar chiar asta incercam sa evidentiez...ca uneori ne luam atatea lucruri de facut, ca nu mai avem timp si pentru noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place mult blogul tau si ceea ce scrii...si ms k imi dai cate un sfat...te tzuc:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. iti multumesc pentru compliment si pentru vizita pe blog :) sper sa mai treci pe aici

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am nevoie de timp, fratilor!
    daca are cineva timp, va rog sa-mi trimiteti prin sms, email sau chiar posta. v-as fi foarte recunoscator.
    si ah, vere, fassa treaba! keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da .. Tot timpul , prima data ,incercam sa gasim un vinovat si niciodata nu dorim sa fim noi de vina . Dar dupa un timp de cugetare pana la urma recunoastem ca e vina noastra,( nu toti fac asta ), dar cine o face este demn de respect . Si ca sa iti raspund si la intrebari . Deobicei reusesc sa ma incadrez in timpul in care mi l-am propus de la bun inceput pentru ca atunci cand stiu ca am ceva de facut ma gandesc cat timp mi-ar trebui si atunci mai adaug pe langa acel interval inca 20% din el . Reusesc sa fac tot in timpul limita sau poate uneori inainte . Iar cand nu reusesc , incerc sa fac cat mai repede posibil tot ce mi-am propus si asta inseamna ca da , mi-am luat mai mult de cat pot duce

    RăspundețiȘtergere