Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Pledoarie pentru voluntariat

Anul universitar a început deja de-o lună bună, iar asociațiile studențești sar toate cu oferte pentru tinerii boboci.
Eu pot să o spun fără modestie că am aproape un an de experiență în voluntariat și nu regret...
Poate mulți se întreabă: "Mie ce-mi iese din asta?", "Cât mă costă?"...voluntariatul te scoate din anonimat...îți dă ocazia să te implici în diferite activități pe plan universitar sau local și îți dezvoltă anumite abilități...asta iți iese tinere student....cât te costă? te costă ambiție, puțin timp, implicare și distracție.
Gata! Vremea liceului a trecut...ești student\ă, ai mai multe atribuții dar și responsabilități, ești la vârsta când începi să îți clădești viitorul să îți faci o carieră, un CV cât mai gros...trebuie să scoți capul și să spui..."Vreau să mă implic!"
Ca fapt divers...în timpul liceului nu m-am implicat în prea multe...am fost comod, dar am venit la universitate și mi-am dat seama că pasivitatea mea mă va costa. Mi-am luat inima în dinți, m-am înscris într-o asociație studențească și am început să mă implic în orice se întampla în campus...de la abonamente la teatru, la festivalul studențesc și evident revista studențească. Și sunt chiar mândru de ce am reusit să realizez până acum în calitate de "ONG-ist". Anul care vine sper la mai mult...

 Viața e monotona...implicați-vă și diversificați-o!

4 comentarii:

  1. Şi eu am activat ca voluntar în cadrul ONG Mare Nostrum,am patricipat la Ziua Mării Negre şi am fost organizator al unui eveniment care s-a ţinut în Medgidia (Colectare selectivă şi conştientizare a populaţiei)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bună remarcă, insă mulţi dintre boboci nu sunt informaţi foarte bine, sau mai bine zis foarte convingător.

    RăspundețiȘtergere
  3. Să știi că ai dreptate. Am fost și eu pe la boboci in campanie...dar nu s-au arătat deloc interesați...deși le-am prezentat mai multe proiecte în care s-ar putea implica...
    Îmi pare rău...toata lumea cauta beneficii imediate...voluntariatul iti aduce beneficii pe viitor.

    RăspundețiȘtergere