Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

miercuri, 8 decembrie 2010

Fericirea

Nu am bani, resurse, speranţe. Sunt cel mai fericit om în viaţă. – Henry Miller
M-am trezit cu o dorinţă de a scrie ceva despre fericire, am deschis google-ul şi am citit câteva citate. Multe dintre ele foarte frumoase, altele pesimiste, dar cel a lui Henry Miller mi-a atras atenţia pentru că evidenţia chiar ideea la care m-am gândit şi eu. Banii sau resursele nu sunt elementele esenţiale pentru găsirea fericirii, care oricât am căuta-o nu va apărea când vrem noi. Fericirea vine pe nepregătită masă, instantaneu, ceea ce face impactul şi mai mare. Fericirea trebuie să fie o rasplată, nu un scop, spunea Antoine de Saint-Exupery. Ne zbatem să facem lucruri măreţe pentru fericirea noastră, dar uneori uitam că fericirea pură vine din lucrurile simple, un sfat, ajutorul dat unei persoane apropiate, un zâmbet, un mulţumesc, lucruri mărunte care nu costă nimic. Împărtăşind vom primi...
Crăciunul ne bate la uşă, acum e momentul....fiţi fericiţi!

5 comentarii:

  1. sa sti foarte adevarat c ai scris:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e vere, fericirea pura vine din lucruri simple.
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. dreptate ai mai seby! apropo nu ma imprumuti cu niste bani? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu sunt de acord!fericirea noi putem sa o facem singuri nu neaparat sa vina ea din senin

    RăspundețiȘtergere
  5. si cum iti faci tu fericirea? adica...ce anume te face pe tine fericit\a?

    RăspundețiȘtergere