Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Vedete de România

Mda! M-a apucat febra scrisului, a liberii exprimări. Scriu a 3-lea post în seara aceasta pentru că nu m-am putut abţine să nu-mi spun părerea despre tema aceasta: „Vedete de România”
Vedeta este un  artist vestit (mai ales de teatru, cinema); stea. Persoană care se impune în mod intenţionat într-un domeniu de activitate, asta confrom DEX-ului. Ar trebuii anuntaţi cei de la Academia Română să schimbe sensul cuvântului pentru că în ziua de azi la „tembelizor”  nu mai există aşa ceva sau e pe cale de dispariţie. Oriunde m-aş uita, ceea ce atrage cel mai mult e prostia şi scandalul. Vina nu e a celor din televiziune, ci a noastră, popor consumator de scandaluri şi mizerii.
Un exemplu atât de mediatizat în ultima vreme e cazul lui Ciprian, băiatul „nu ştiú”. Acel băiat, pe lângă că e timid, e şi bolnav, dar noi ne amuzăm pe seama lui. Am văzut cazuri de copii de 10 ani folosind replica lui, dar şi oameni de 50 de ani...chiar aşa mult ne influenţează prostia? Chiar aşa dornici suntem de ea? 
Mi-e silă de toate certurile de familie televizate, de scandalurile din presă, de mizeria din politică.
Omul trebuie să fie informat, dar nu cred că viaţa privată a unei „vedete” e de interes general.

12 comentarii:

  1. foarte misto, vere!
    imi place postu' asta.
    Nici eu nu suport vedetele de Rromanica.
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Masura injositoare domnule autor, sa nu aprobi comentariile care ti se aduc, indiferent ca sunt de bine sau de rau. De ce le aprobi numai pe cele de lauda, ti-e teama de un conflict?

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnule, nu voi accepta injuraturi pe blogul meu. Daca ai fi citit si alte posturi ai fi vazut ca accept provocarea si ca am acceptat comentarii contrare a ceea ce sustin, dar nu voi accepta niciodata injuraturi. "Tin sa iti marturisesc ca sunt persoane cu o cultura cizelata", o astfel de persoana nu foloseste cuvinte precum sunt cele din comentariul nepublicat. Nu prea dovedesti tu cultura, iar in legatura cu umorul tau, prefer sa ma abtin.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sustin ca eu sunt una dintre persoanele cu "cultura cizelata" dar injuraturile au fost cenzurate intr-o masura satisfacatoare. Cum vrei sa exprimi o actiune daca nu prin numele ei arhicunoscut? Esti adeptul liberii exprimari, da-mi voie si mie sa ma exprim dupa bunul plac prin intermediul "bloguletului tau", ca doar nu te-o amenda CNA-ul. Si la urma urmei, asta-i un blog construit pentru cei mici care nu au voie sa foloseasca un limbaj vulgar?
    Pe ei, pe mama lor...

    RăspundețiȘtergere
  5. Din moment ce eu sunt proprietarul acestui blog, eu decid care limbaj e potrivit pentru blogul meu si care nu. Ai intrecut limita in acel comentariu si nu-l voi publica.
    Oricum, ma bucur ca recunosti ca nu esti om de "cultura cizelata", se vede. Plus, daca ai citi mai atent postul ti-ai da seama despre ce vorbesc.
    Nu neg ca mai exista si oameni de cultura in Romania, dar nu sunt destul de mediatizati, iar partea cu Ciprian...nu ma leg in special de el, ci de "episoadele" prezente in diferitele emisiuni de divertisment pe tema aceasta...
    In fine...

    RăspundețiȘtergere
  6. P.S. eu pentru parerile mele scrise aici, imi asum responsabilitatea, dar se pare ca tu nu iti asumi pentru comentarii tale si postezi in continuare cu anonim...urat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici comentariul acesta nu ti-l public domnule\doamna anonim si nu pentru ca e contrar a ceea ce scriu....chiar acesta e motivul pentru care am facut blogul: sa aflu alte pareri.
    Ultima data cand am verificat, aveam dreptul sa imi exprim liber parerile.
    Nu esti in masura sa imi ingradesti acest drept, poti sa comentezi pe baza postului, dar atat, orice comentariu adresat mie si fiind inafara topicului nu va fi publicat.
    In rest, mai astept comentarii de la tine si le voi publicat, pe cele semnate, evident

    RăspundețiȘtergere
  8. Realitatea ii cruda si televiziunea de la noi ii intr-o mare mizerie,decadere morala,o droaie de emisiuni pentru care nu merita nici macar sa deschizi televizoru.Problema este ca asa ceva ii la moda,se cere si asa s-a ajuns la o adevarata infestatie generala de care cu greu o sa scapam,cine crezi ca va schimba ceva daca renteaza(Diaconescu a facut cateva milioane de euro prin intermediul OTV-ului,si atunci de ce alti sa nu copieze reteta succesului).Numai noi cetateni de rand putem sa schimbam aceasta directie proasta,sarind peste aceste programe alegand ceva mai bun...

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu stau si ma intreb:"Cand vom avea si noi o emisiune de nivelul The Oprah Winfrey Show?"
    Dar noi n-avem....noi il avem pe Bendeac, care face haz de nenorocirea aluia. Banul vine, restul ce mai conteaza, nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. In legatura cu Bendeac,care are emisiune pe antena "In puii mei" numa cand am auzit de titlul asta infect m-am gandit ca emisiunea ii pe masura numelui,si abia dupa un an de la lansare am vazut ceva,potential au dar nu e bine exploatat ii o emisiune care te amuza odata si gata.Avem o droaie de emisiuni copiate de dincolo si sunt doar niste experimente esuate cu niste nume care mai de care mai ridicole(Nora la mama,Comanda la mine,Fermier caut nevasta sau mai are si ala Botezatu ceva dar nu am retinut) si raman cu gura cascata cand vad ca alti vizioneaza asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  11. Exact la acesta fapt m-am referit si eu, doar ca am fost putin retinut sa dau nume. In fine...nu toti au inteles ideea postului. Mersi de comentarii Piratule;)

    RăspundețiȘtergere
  12. din pacate ne intereseaza ce face Nikita, blonda lui Bote, Adrian Cristea si tot felu de chestii de genu asta,
    cand mai bine de jumatate de tara nu stie cine este Valeriu Gafencu, Traian Dorz, Nicolae Vasilescu Karpen si altii
    daca traim din mizerii cum ne putem numi pe noi insine? putem mai mult de atat

    RăspundețiȘtergere