Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

luni, 3 ianuarie 2011

Lovit de boală

Vacanţa aceasta am suferit...am suferit de o boală cronică...tot mai des întâlnită. Cu excepţia zilelor de sărbătoare, când mă mai lăsa în pace, restul zilelor de vacanţă au fost un chin. Am fost reţinut, nu la pat...pentru că n-aveam stare să stau în pat şi nici somnul nu venea...ci la scaun. În faţa laptopului am încercat să scap de ea. Remedii în astfel de situaţii se găsesc greu, de obicei ele vin din partea prietenilor, dar de data aceasta nici acest lucru n-a reuşit să îmi alunge boala. Mi se întâmplă în fiecare vacanţă să fiu atins de boala aceasta, dar niciodată nu m-a ţinut atât de mult.
Parcă îmi lipseşte viaţa de la facultate când "boala" nici măcar nu se putea atinge de mine, eram imun la farmecele ei.
Încet vacanţa se termină, mă voi întoarce la facultate şi astfel mă voi vindeca de arhicunoscuta plictiseală :)

10 comentarii:

  1. Un subiect mai interesant de atât, n-ai putut găsi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre asta am vrut sa scriu acum...imi aleg singur temele...plus...stii cum e...si plictiseala te poate inspira sa scrii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok, spor la teme mai interesante atunci.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragut postul :) Mi-a placut. Si cui nu-i place ce scrii aici sa faca bine sa nu citeasca. Sau sa-si gaseasca ceva mai interesant de facut. Spor la subiecte interesante si neinteresante Sebi ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Mira!
    Sper sa am, in ultima vreme am fost cam inactiv...inspiratia asta...
    Bafta si tie, multa sanatate si fericire in noul an:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, stiu cum e cu inspiratia. Mersi mult, la fel si tie! Te-am pupat! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. seby, stii prea bine ca si aici in vacanta ii plictiseala totala, asa ca iti recomand ca in vacanta sa-ti ocupi timpul cu orice; doar daca esti lenes o sa mori de plictiseala :))

    RăspundețiȘtergere
  8. E relativa treaba...poate eu as gasi ceva de facut in situatia ta si tu in a mea...nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  9. La mine aceasta "boala" se caracterizeaza cam asa: "am o lene de ma doare" :)) cred ca si tu se pare cunosti simptomele...si cum se apropie sesiunea trebuie "tratata" cat mai repede posibil :D..

    RăspundețiȘtergere
  10. 'asculta aceasta piesa cand esti foarte plictisit... ' http://www.youtube.com/watch?v=3s2bYG7hhK0&feature=related

    RăspundețiȘtergere