Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

sâmbătă, 21 mai 2011

Simpozion pentru viitor

N-am mai scris de o vreme bună...dar nu pot să neglijez nici partea de voluntariat studenţesc. Aici am fost prins în această perioadă, într-un simpozion studenţesc.
Stresul, nopţile nedormite, micile neîntelegeri sunt "elementele" care te-ar face să zici "pas", dar satisfacţia din final, dată de zâmbetul de mulţumire a participanţilor, e de nepreţuit.
De ce să participi la o asemenea activitate?
Dupa mine e cea mai bună metodă de a-ţi promova cercetările şi în plus audiezi multe lucrări pe tematică locală, ceea ce face ca acest tip de întalniri să fie atât de inedite. Iar pe lângă toate acestea trebuie menţionată şi partea socială, prieteniile care se leagă, distracţia şi amuzamentul.
E a doua oară când intru în contact cu un astfel de simpozion şi observ că de la an la an lucrările sunt din ce în ce mai bune şi mai documentate, semn că studenţii sunt din ce în ce mai implicaţi în cercetare...suntem pe panta ascendentă la capitolul acesta. Am văzut studenţi si studente excepţionali\e cu lucrări foarte bune, inedite...am văzut tineri şi tinere de-un potenţial uriaş. Ei sunt viitorul de mâine şi eu mă voi putea mândri că i-am cunoscut zilele acestea.
Le mulţumesc tuturor participanţilor pe calea aceasta şi le doresc mult succes!
Colegilor organizatori le rămân profund recunoscător şi sper să mai avem ocazia să colaborăm în formula aceasta.
Numai bine şi mult noroc pe viitor!

4 comentarii:

  1. As dori si eu sa te felicit pentru promptitudinea de care ai dat dovada si pentru abilitatea de a trece de incurcaturi. Spun asta pentru ca ultima oara cand ne-am intalnit, unii iti puneau piedici si termenul limita se apropia cu pasi repezi. Nu am fost de fata dar dupa cuvintele tale din articol imi dau seama ca eforturile pe care le-ai depus alaturi de ceilalti organizatori au meritat si roadele culese mai apoi au fost imbelsugate. Felicitari inca o data si sper ca la anul sa pot participa si eu ca spectator!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    Te asteptam cu mare placere la discutii. Ar fi interesant

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari!!! Sa va mobilizati si anul viitor! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim!
    Ne vom da toata silinta :)

    RăspundețiȘtergere