Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

luni, 9 mai 2011

Parte de teatru

Am fost plecat din oraş în scop educaţional şi m-am distrat de minune, dar totuşi regret un fapt...că n-am putut să vă mărturisesc mai repede din experienţa mea de la teatru.
Miercuri seara, înainte de a pleca (joi dimineaţa a fost plecarea), am fost la o piesă de teatru. Pot spune că sunt un mare admirator al trupei de teatru din oraş. Piesa se numeşte Îndrăgostiţii din Ancona şi e o comedie muzicală foarte reuşită. 
Aceasta a început foarte bizar...actorul Richard Balint încerca să ne convingă că el şi colegii lui au repetitii în seara aceea şi ca noi n-ar trebui să fim în sală. Improvizaţia, micile greşeli intenţionate, replicile memorabile, au fost elementele care au colorat viu scena Casei de Cultură. Începută cu semnul întrebării, piesa s-a încheiat în aplauzele unui public mai mult decât mulţumit.
Cred că e cea mai bună piesă de teatru pe care am văzut-o în Oradea...
Reverenţă atât regizorului cât şi actorilor! 
Bravo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu