Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

miercuri, 25 mai 2011

Must see!

Fără intenţie rea îi voi invada spaţiul lui Johnny şi voi vorbi puţin despre un film vizionat de curând, Morning Glory. Un film căruia nu i-am dat multe şanse când m-am uitat la trailer, dar se pare că prima impresie a fost greşită...încă un exemplu care îmi demonstrează că trailer-ul nu prezintă aproape deloc filmul.
Acţiunea se învârte în jurul tinerei producătoare Becky Fuller (Rachel McAdams), care încearcă să salveze emisiunea de dimineaţă "Daybreak" şi Mike Pomeray (Harrison Ford) un jurnalist de mare calibru. Povestea e comică, are suspans, iar acţiunea e destul de imprevizibilă...un film unde Harrison Ford ne arată că îşi merită renumele de mare actor.

Pot doar să vă urez vizionare plăcută, chiar merită văzut!




Un comentariu:

  1. trailerul poti sa-l compari cu o simpla discutie intre 2 persoane(nu afli mare lucru).filmul pare o comedie care sa te binedispuna...

    RăspundețiȘtergere