Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

joi, 26 mai 2011

Formaţii de suflet (IV)

Am ales-o de data aceasta pe Natasha Bedingfield, una dintre cele mai de succes soliste de origine britanică. O cântăreaţă foarte talentată, motiv pentru care în playlist-ul meu se găsesc mai multe piese de la ea. Mi-a fost greu să aleg una, totuşi m-am oprit la "Strip Me"...
Melodia m-a prins în ultima vreme, plus că are şi un mesaj foarte bun, de aceea vă invit să trageţi şi voi cu urechea la următoarea...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu