Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

luni, 14 martie 2011

Ce-aş schimba în ţara mea...

Inspirat de piesa celor de la VUNK m-am gândit să scriu ceva, defapt, dacă mă gândesc mai bine...vreau să scrieţi voi. Ce anume? Ce vă doriţi voi de la ţara noastră (aveţi dreptul să schimbaţi două lucruri). Am doar o rugăminte: încercaţi să evitaţi să scrieţi că vreţi şosele, spitale, şcoli sau alte teme cuprinse în piesă. Sunt curios de cazurile voastre particulare, nu lucrurile generale. Ce credeţi voi că ar trebui schimbat în ţărişoara noastră ca să arate ca una de afară...

6 comentarii:

  1. mai intai mentalitatea poporenilor, iar mai apoi clasa politica(daca avem asa ceva)

    RăspundețiȘtergere
  2. cei care ne "conduc" ca put de la cate cururi au pupat

    tiganii cu japonezi, aia-s mici consuma putin, nu le trebe mult spatiu si-s harnici si inteligenti plus ca-s funny cu ochii aia mici ai lor

    RăspundețiȘtergere
  3. da. ca japonezii daca vin aici o sa stea sclavi si putoarea romaeasca poate sa se simta bine. zdravana gandire. tipic... absolut tipic romaneasca... sa faca altul. deci asta e primul lucru pe care l-as schimba. as vrea ca toti romanii sa sufere o amnezie puternica si sa se stearga toata letargia "multimilenara" poate asa.
    si numarul 2. as schimba granita. adica as face Ardealu independent ca nu mai am rabdare cu neamul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu parere de rau trebuie sa recunoastem ca ca problema drumurilor, a scolilor si a spitalelor din romania este una pe cat de generala pe atat de individuala, asta pentru ca fiecare dintre noi ajungem sa ne folosim candva de aceste bunuri sau servicii ale institutiilor. Cu acordul tau am sa postez niste link-uri care cred ca spun destul, fara sa fiu nevoit sa ma exprim cu ajutorul cuvintelor. Sper ca dispuneti de cateva minute sa urmariti continutul materialelor.

    http://www.happyfish.ro/vrem_alta_romanie/vrem_alta_romanie_i_1

    http://www.happyfish.ro/vrem_alta_romanie/vrem_alta_romanie_ii_2

    http://www.happyfish.ro/vrem_alta_romanie/vrem_alta_romanie_iii_

    pe acelasi site puteti urmari si partea a 4-a si a 5-a. Vizionare placuta si luati atitudine!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. mie nu imi prea place linia melodica ceea ce nu prea conteaza ci mesajul.eu zic ca trebuie sa ne schimbam mentalitatea deoarece ne consideram un popor neputincios,incapabil de nimic si cu mentalitatea asta cum vrem sa mergem mai departe.toti vrem sa schimbam ceva,eu zic ca schimbarea incepe odata cu propria persoana.totusi as schimba divertismentul de prost gust ce se afla din abundenta pe canalele noastre de televiziune.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne lipsesc legile mai aspre care să-i facă pe oameni să le respecte. Aşa poate s-ar reduce consistent corupţia. De acord cu piratul cinefil, schimbarea ar trebui sa înceapă mai întâi la nivel individual!

    RăspundețiȘtergere