Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

sâmbătă, 24 decembrie 2011

Sărbători fericite!

Vroiam să scriu despre decadența moravurilor și a tradiției de Crăciun, dar Sorin mi-a luat-o înainte cu Moș Crăciun Uzurpatorul. Foarte reușit articolul, felicitări! Pe lângă asta aș mai vrea să adaug „colindul” interpretat de Ada Milea pentru a contura ideea lui Sorin.

Dar lăsând ironia și sarcasmul de-o parte, vreau să vă urez multă sănătate și fericire cu ocazia Nașterii Mântuitorului, iar dacă sunteți buni creștini, nu lăsați tradiția să piară, mergeți la colindat...arătați ca Iisus s-a născut în iesle și pentru voi.
Sărbători fericite, dragi români!

2 comentarii: