Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

joi, 8 decembrie 2011

Formații de suflet (VI)

Azi, cotrobăiam prin articolele de pe blog și am ajuns la secțiunea „Formații de suflet”. M-am oprit și am ascultat încă o dată piesele postate...sunt cântece minunate, adevărate opere de artă.
De aceea m-am gândit să continuu seria cu Bruce Springsteen, iar piesa aleasă e Streets Of Philadelphia. Poate mulți n-au auzit de Bruce, dar piesele lui încântă lumea din 1971 când și-a început cariera, iar unele dintre ele au ajuns soudtrack-uri la filme celebre.
N-am să scriu informații biografice, le găsiți pe google, însă am să vă dau o monstră din talentul acestui solist de excepție:



Iar pe lângă asta, l-aș ruga pe Johnny dacă are timp să facă o recenzie la filmul Philadelphia, a cărui soundtrack e piesa recomandată.

Un comentariu:

  1. frumos filmu: http://piratulcinefil.wordpress.com/2011/12/13/philadelphia/

    RăspundețiȘtergere