Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

sâmbătă, 23 iulie 2011

Ce reprezintă pentru voi?

Stând pe gânduri şi "meditând la nemurirea sufletului" m-a lovit inspiraţia pentru un nou post. Un post la care n-am să scriu eu, ci voi, dragi cititori. La acest subiect au meditat multe minţi luminate, însă eu cred că o definire a acestui concept e pur subiectivă. Pentru fiecare dintre noi înseamnă altceva şi se manifestă in N feluri, iar eu chiar asta sunt curios să aflu: 
Cum definiţi FERICIREA şi ce preprezintă pentru voi? Ce vă face fericiţi? Cum se manifestă şi ce simţiţi?

7 comentarii:

  1. "Fericirea se trezea odata cu mine" zice un personaj de-al lui Cehov cand ajunge inapoi in casa copilariei sale. Poate ca fericirea e subiectiva pentru fiecare din noi, dar cred ca dragostea este elementul comun pentru toti care ne face fericiti pe deplin. Fericire poate fi si cand citesti un pasaj dintr-o carte care va ramane cu tine toata viata, sau cand vezi de pe acoperisul blocului cum rasare soarele dimineata cand nu-i mai nimeni pe strada...toate astea is bucurii marunte pe care daca le traiesti simti ceva ce aduce a fericire. Si totusi...parca lipseste ceva, nu? Un suras care stii ca e doar pentru tine, o imbratisare calda din partea iubitului/iubitei, bucurii pe care numai dragostea ti le poate oferi. Multe lucruri ne pot face bucurosi, dar cred ca o singura chestie ne poate face cu adevarat fericiti: sa simtim ca suntem iubiti de cel pe care l-am ales sa fie alaturi de noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din cate reiese, pentru dumneavoastra Fericirea e adusa de Dragoste, Iubirea venita de la "cel pe care l-am ales sa fie alaturi". Un sentiment foarte unic, ce nu poate fi descris in cuvinte.
    Foarte frumoasa explicatia, apreciez :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai baiete,da u esti foarte cult in cap...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu la fel de cult ca "u". Ciudata limba asta, dar mai ales exprimarea.
    Ti-as fi recunoscator daca ai comenta la subiect si nu la persoana. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fericirea e ceva inutil, cum ar spune cei pur "practici" în viaţă. Dar ea dă culoare vieţii şi ne face să îi descoperim diverse tonuri.La figurat vorbind, e nectarul zeilor. Cu toată ştiinţa existentă în această lume, nu cred că s-ar putea descrie exact.Fericirea (pentru mine) e strict legată de prietenie, literatură, descoperire, muzică, motivaţie şi încredere. Orice lucru mărunt ne poate face fericiţi, atâta timp cât avem curajul să vedem lumina din el şi să ne imaginăm. Uneori, fericirea e strâns legată de mulţumirea pe care o acordăm vieţii. Nu pot să o descriu. E ca un licurici ce se iveşte în noaptea sufletului meu şi dispare la fel de brusc. Mă manifest în diverse moduri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa descriere a fericirii. Un raspuns foarte elaborat cu o mare amprenta personala...chiar asta mi-am dorit de la post.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pot să spun că ai avut o idee foarte bună. Niciodată nu m-am gândit cu adevărat ce înseamnă pentru mine.

    RăspundețiȘtergere