Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

luni, 4 aprilie 2011

Formaţii de suflet (III)

Iniţial mă uitam prin lista mea şi doream să aleg o piesă de primvară, dat fiind vremea bună din ultimele zile, dar...mi-am adus aminte de o mare voce a muzicii universale. Poate îl ştiţi după piesele Delilah, She's a lady, Sex Bomb sau Kiss. Eu am ales o piesă mai nouă, cântată live în 2006 când avea frumoasa vârstă de 66 de ani.
N-are cum sa nu-ţi ajungă la suflet o astfel de melodie, mai ales când e cântată de o astfel de voce.


3 comentarii:

  1. E prima dată când o ascult, dar ai dreptate cu ajunsul la suflet. Are un timbro vocal deosebit Tom Jones.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa cum spuneti, vocea lui Sir Tom Jones impresioneaza, e patrunzatoare pana in cele mai fidele reprezentari moleculare vii. Canta o muzica apreciata pana si de alte regnuri. A cucerit culmea celebritatii prin stilul sau caracteristic si prin vocea lui extraordinara. Nu degeaba au aparut legendele conform carora vocea lui a distrus, de-a lungul timpului, 3 microfoane. De asemenea, vocea lui a starnit controverse printre scepticii care sustin ca e imposibil sa si-o conserve pana la o varsta atat de inaintata. Concertele lui sustin contrariul.
    Tin minte ca ii ascultam creatiile celebre, dar fara sa acord atentie artistului. Aflandu-ma intr-o vacanta in satul natal al mamei mele si al autorului articolului (asa-i Sebi?) in urma cu cativa ani, tin minte ca acesta mi-a recomandat si mi-a pus sa ascult chiar melodia despre care a scris el azi. De atunci, in orice playlist, indiferent de destinatia acestuia, isi gasesc loc cateva piese marca Tom Jones, care au rolul uzual de a-mi ridica moralul sau de a ma mentine atent in cazul in care conduc. Parca mi-ar administra cineva adrenalina cand il ascult...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ti-ai adus aminte de ea. Tom Jones-o adevarata legenda, asa cum zici.

    RăspundețiȘtergere