Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

miercuri, 7 martie 2012

Formații de suflet (VII)

Ni se întâmplă câteodată să primim o melodie care ne rămâne imprimată în minte o perioadă de timp, de obicei nu prea lungă...astfel ne trezim că o fredonăm pe stradă sau o cântăm în gând oriunde am merge. Ultima mea pățanie de genul acesta a fost cu piesa lui Gotye, Somebody that I used to know. M-am informat puțin despre piesă și soliști, pentru că piesa e interpretată împreună cu o artistă în vârstă de 21 de ani din Noua Zeelandă, Kimbra.
Wouter De Backer, pe numele de scenă Gotye, este un cântăreț de origine belgiano-australiană, fiind comparat de unii critici cu Sting sau Peter Gabriel. Eu cred că mai are puțin de tras până să îi ajungă pe cei doi gentlemani....deși cele 5 premii ARIA (Australian Recording Industry Association Music Awards) îl clasează destul de bine, iar piesa aceasta e bine cotată pe posturile radio și TV.
Revenind la piesă....am primit-o în urmă cu două săptămâni și de atunci mi se tot învărte în minte (într-un sens bun). Când am ascultat-o prima dată avea undeva la 60 de milioane de vizualizări pe youtube, azi...7 martie 2012 a ajuns la peste 100 de milioane de vizualizări...și ciudat...piesa e postată din Iulie 2011, dar cunoaște doar acum apreciere.
N-am s-o mai lungesc cu detalii, ci am să postez videoclipul...pentru că sincer...mi se pare genial construit...

5 comentarii: