Ţin să menţionez că acest blog este proprietate personală, iar eu mă voi folosi de acesta în conformitate cu nevoile şi credinţele mele. Îmi iau de asemenea dreptul de a modera discuţiile pe marginea subiectelor expuse aici şi voi ignora orice atac la persoană, mai ales dacă vine sub formă anonimă.

luni, 1 noiembrie 2010

Începutul

În ziua de azi, să scrii pe blog a început să devină un moft, un „trend”.  Puține sunt acele persoane care chiar au o dăruire pentru așa ceva, o înclinație, care sunt inspirate să scrie. Eu nu mă număr printre acele persoane, dar îmi voi argumenta frumos decizia mea de a intra in „blogosferă”.
Prima influența a venit din partea unei colege, care mi-a spus într-o seară...Sebastian....tu ar trebui sa îți faci un blog. Tot această persoană mi-a spus că abia așteaptă să îmi fac blog ca să mă poată lua la „curățat”, să-mi verifice orice greșeală și să mă judece fără milă, pentru că atunci când suntem față în față i se face milă de mine, după cum spune ea.
A doua persoană care m-a influențat și m-a îndrumat e prietena mea cea mai bună. Ea mi-a zis că e o experiență unică..și are dreptate...de multe ori o văd îngrijorată pentru blogul ei, ca pentru copilașul ei...sau entuziasmată la comentariile pe care le primește...vreau să simt și eu așa ceva.
Cam așa sună argumentarea mea, dar sunt sigur că îmi voi auzi critici gen: „uite și-a făcut și ăsta blog ca să se dea mare”, „vai de capul lui, blog îi mai trebuia?” sau alte expresii. Sincer să fiu, chiar aștept comentariile de genul acesta. Să pot intra în polemică, să primesc și să dau replici, să văd breșele în gândirea mea și să citesc mai multe păreri despre un anumit subiect...
Cu aceste cuvinte îmi fac debutul în blogosferă. Să fie într-un ceas bun!

8 comentarii:

  1. Doamne, da blog iti mai trebuia? Cate fitze pe Sebastian asta, uite hop top si el sa se bage in seama in blogosfera

    RăspundețiȘtergere
  2. Clar Maria! Uite că ți-am făcut pe plac. Poți să mă iei la curațat, să mă târăști prin tot noroiul...dar argumenteză-te și te rog fără tz sau sh..:P

    RăspundețiȘtergere
  3. ai breseli in gandire?
    nu greseli?

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca am scris "breșele în gândirea" si breșeli...breșe, adica fisuri

    RăspundețiȘtergere
  5. Yay . Mersi de welcome-ul calduros care mi l-ai oferit . Bun venit si tie . Si eu am intrat in blogosfera tot la sfaturile prietenilor , dar nu pentru talentul de a scrie ( pentru ca nu stiau ei de ce sunt in stare ) ci pentru talentul de a fotografia. Dupa ce am inceput cu primele doua , trei postari , toti au ramas impresionati si au zis ca nu se ateptau sa stiu sa scriu asa frumos si ca se vede ca e din inima tot ce scriu . Inca o idee ar mai fi , cum zice un prieten de-al meu ( Sper sa se intoarca acasa teafar si nevatamat , poate ai vazut la stiri despre Mihai ) tu stii sa spui multe lucruri frumoase , dar pe tine te ajuta mai mult sentimentele . Si mi se pare un lucru bun pentru ca , daca ma pun sa povestesc chestii emotionante si etc si la sfarsit sa pun P.S. Imaginatia mea bogata in timpul orei de Romana ; nu cred ca cei care au citit vor mai avea aceeasi parere pe care au avut-o inainte de acel P.S.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai mare dreptate. Trebuie pus suflet în ceea ce scriem...Suntem oameni, nu roboți...scriem cu inima :)

    RăspundețiȘtergere